piątek, 7 października 2011

Argus i KinoJazda

KOMIKSOWO: Na tegorocznym 22. MFKiG w Łodzi pośród wielu naziemnych i podziemnych wydawnictw komiksowych ukazał się 3 numer BICEPS-a, w którym m.in. można znaleźć mojego ARGUSA. Scenariusz, a właściwie całą serię szortów z tym bohaterem napisałem w 1994 roku dla Andrzeja Janickiego, którego krótkie komiksy ukazywały się w tamtym czasie w ŚWIECIE GIER KOMPUTEROWYCH. W rezultacie Andrzej narysował tylko jeden epizod, opublikowany w tym magazynie, a w mojej szufladzie pozostała sterta scenariuszy z przygodami androida-zabójcy. Udział w 3-cim BICEPS-ie był okazją, aby na chwilę wskrzesić bahatera sprzed lat.
Przy okazji pozdrowienia dla Wszystkich Bywalców Festiwalu, do zobaczenia za rok!


FILMOWO: Na 1. Festiwalu Filmów dla Dzieci i Młodzieży KINOJAZDA w Nowym Sączu film animowany DAR SKARBNIKA w reżyserii Roberta Turło i z moimi dekoracjami otrzymał wyróżnienie Jury Dziecięcego za rozpowszechnianie legend wśród najmłodszych.




3 komentarze:

  1. No i patrz! Wiedziałem, że coś jeszcze mam kupić. Trzeba to będzie nadrobić.
    W ogóle to dzięki za bardzo przyjemny festiwal i miło spędzony czas (no i te spotkania z Akirą Yamaoką i z Brianem Azzarello- bezcenne).
    I zapraszam do udziału w świeżo rozpoczętej akcji - http://kapitankryzys.blogspot.com/2011/10/gosuj-na-kapitana-kryzysa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratsy z racji wyróżnienia ! i dzięki za udział w B3!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitanie: wzajemnie wielkie dzięki za wspólne przygody na festiwalu, nie przypuszczałem, że będzie tak wesoło:) No i powodzenia na wyborach;)
    Ystadzie: Dzięki. Udział w B3 to dla mnie czysta przyjemność. Powodzenia w sprzedaży numeru i kolejnych przedsięwzięciach komiksowych!

    OdpowiedzUsuń