sobota, 12 września 2009

ORIENT MEN


Buszując w sieci jakiś czas temu odkryłem, że szykuje się jakaś publikacja typu "tribute to", poświęcona twórczości Tadeusza Baranowskiego. Bodajże w roku 1995 AQQ prezentowało na swoich łamach pin-upy polskich bohaterów komiksowych w niekonwencjonalnych wykonaniach. Na potrzeby tej galerii przygotowałem wtedy m.in. własną wersję ORIENT MENA.
Lubie tę postać, która z wielkim hukiem objawiła się w pierwszym numerze legendarnego RELAXU. Dołączam się do hołdu na krzywy ryj i wrzucam rodzimego herosa, o którym pięknie wspomina Entomologia M.: "Leżałam z nim nago w pościeli, a on był cały w czerni i bieli...":)


2 komentarze:

  1. Kolejny raz mnie zaskoczyłeś. Wyciągnąłeś z szuflady grafę z 95 roku i to lepszą niż świeżutki projekt Tomka Leśniaka na okładkę tej
    publikacji (wykorzystujący ten sam pomysł). Tylko koloru brakuje. Czemuś tego nie wysłał?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, nie wiedziałem co i jak. To to już lecę, pa!

    OdpowiedzUsuń